štvrtok 8. októbra 2009

Bratislavský fotomaratón 2009

Jeden podarený víkend, začínajúci 18.09. 2009 DevMeeetom vo večerných hodinách (pre niektorých trvajúci do ranných hodín) a pokračujúci v Sobotu 19.09. 2009 mojou účasťou na fotomaratóne v Bratislave. Žiadna sláva... čo dodať?
Nachodil som sa BA a h**** z toho. :) Ani som nevedel, že tento rok bude možné za fotomaratón hlasovať, ale už to viem a z toho dôvodu vám chcem dať možnosť za mňa zahlasovať, tak ťahajte, ale švihom!
Nuž a toto som nafotil:

tak toto bolo to najjednoduchšie ;)
moje REGISTRAČNÉ ČÍSLO

TICHO PRED
DVANÁSTA ODBILA

NÁDYCH

RASTIEM
ŽIVÍ SEN

ZÁTIŠIE

(už uplynuli vyše 4 hodiny)
NA JAZYKU

CELÝ ČLOVEK

SMIECH

BLÍZKE DUŠE

NA VÁŽKACH

( a posledne foto zo zúfalstva :) )
ZASPALA


No, moja séria je zavesená tu: fotomaraton.sk/391 : v prípade že by ste sa chceli registrovať, a dať mi aspoň 1* hviezdičku.

Žiadne komentáre: