piatok 22. augusta 2008

Kto sme? Samé tajomstvo


Veľmi rtátke, ani sa neoplatí čítať :)
Sme plný tajomstiev. Vie niekto o vás úplne, úplne všetko? Určite nie. A možno ani vi neviete o sebe všetko.

Kto sme?

Priznám sa, ja sa nepoznám. Neviem kto v skutočnosti som. Volám sa Eugen, ale som to ja? To netuším. A ak netuším kto som v tomto života, čo potom ak existujú aj ďalšie životy, inkarnácie? Kto som potom v celej tej Existencii...

O čom som chcel vlastne písať? Už neviem. Z myšlienok už ostali len pocity a aj tie sa vytratia a ostanú len spomienky. A život ide ďalej. Zase sa môžem usmievať, lebo sa mi podarilo zabudnúť na to množstvo otázok, ktoré trápia moju hlavičku :)

__________________

úrivok:

Si vždy určený jediným momentom; nie si určený dvoma momentmi dohromady. Ak poznáš tajomstvo života v jednom okamihu, poznáš celé tajomstvo života, pretože jeden okamih dostaneš vždy- a ty vieš ako ho žiť, ako byť absolútne v ňom.

Myseľ je ako strom: otázky rastú na strome ako listy. Keď odtrhneš jeden list, strom ho nahradí nejmenej tromi novými. Tak robí záhradník strom silným, s bohatým olistením.

Myseľ je veľmi produktívna čo sa otázok týka. Vyrába len otázky. A každú odpoveď myseľ v okamihu zmení na stovky otázok. Žiadna odpoveď nedokáže myseľ zastaviť.

OSHO kniha: Perly v kapse u vesty

Žiadne komentáre: