pondelok 22. septembra 2008

Hrozivá pravda, alebo rybie oko

Tešíte sa, a ono vám to chce pokaziť radosť. S kamarátom som dnes odhalil strašidelnú pravdu. Je na výlete v Prahe, a tak som s ním zašiel na chvíľu von. Obaja sme vášniví fotografi, jeden lepší ako druhý a tak sme sa ako profíci museli zastaviť v známom obchode na Vodičkovej ulici. Keď už sme na nachádzali v tomto raji pre nechutne bohatých fotografov :) zatúžilo sa moje srdce pozrieť po niečom, po čom už dlhšie túži. Áno digitálne zrkadlovka, uhádli by ste, ale tento krát nie. Uskromnil som sa na rybie oko. Páni odborníci mi najskôr doniesli objektív, tak som si ho vyskúšal a pozrel sa do foťáka a áno dostavil sa ten nádherný efekt. Och, ešte teraz slastne spomínam. Vedel som že to bude troška drahšia vecička. Opýtal som sa. Predavač odpovedal. Usmial som sa a kochal sa výhľadom ďalej. Po ďalšej polminúte som tú 16 tisícovú vecičku vrátil späť pánovi čo ma obsluhoval a s úsmevom sa rozlúčil. Radšej sa pozriem na tie násadky. Veľké sklamanie bolo, keď som zistil že násadky nemajú ani z polovice ten efekt. Čo by ste chceli od skla za 2 kilá, pravda?
Tak som smutne opustil obchod a povedal si ,že sa uspokojím s nejakou tou DSLRkou na Vianoce. Snáď...


eve info: Smutný faktom je, že Enyon Eugenius nie je už čo býval. Dnes v ranných hodinách bol neľútostne zavraždený v záchrannom module páchateľom Dredx po tom čo mu na kúsky rozstrieľal loď. Jeho myslel bola našťastie zachránená a implantovaná do zakúpeného klona.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

viac by uz len mohlo byt ist do leicashopu vo viedni...tam su ine kusky..nie len rybie oko za 16k. Ale take rybie oko na experimenty..preco nie...ved je mnoho ludi, co si moze dovolit vyvalit za taku hrackiu tolko penazi..raz sa toho aj my dozijeme..