štvrtok 25. septembra 2008

zábudlivý a plný nástrah, to je dnes deň...

Začalo sa to úderom pol noci. Autobus sa trmácal kdesi tmou, hlavy spiacich ľudí poskakovali zo strany na stranu, len ja som sa akosi prebral. Z tých rôznych podivností čo sa mi prevŕtavajú hlavou , mi skrsla myšlienka. "Ja nemám kľúče od bytu." Čo už človek na robí, keď v dvadsiatich chytá sklerózu. Tento krát som sa však radšej nepokúšal v autobuse písať. Ešte by to dopadlo ako minule. Tak som radšej kľudne a šťastne docestoval na stanicu Partizánske, a prešiel sa ešte pár 100 metrov k ocinovi.
Ráno bolo skvelé, keďže som sa po prechádzke a čerstvom vzduchu rozhodol ešte nespať ale hrať sa s fotkou v programe, bol som priam užasne oddýchnutý. :) Zaujímavým zvratom dna bola cesta autom do Levíc navštíviť starkú. Prečo? Napríklad taký bežec s fakľou sa na krajnici hlavnej cesty u nás nevidí. Za ním si to bliká policajné auto, asi aby ho nik nezrazil. Pred dedinkou Skícov si to akýsi dobrák zaparkoval v lúke. Odborníci z veľkým navijakom mu už pomáhali. Tak cesta pokračovala kľudne, až do Zlatých Moraviec. V jednom meste dve policajné hliadky? Čo sa zbláznili. Samozrejme, jedna ma zastavila. Sa im nepáčilo, to že svietim keď nemusím. Presnejšie, že nemusím svietiť a pritom svietim len jedným svetlom. "Milí vodič, podla paragrafu blá blá blá, si to môžete buď opraviť priamo na mieste, alebo zaplatť blokovú pokutu. Samozrejme, blondínka v každom z nás sa prejavý keď nemusí. Kto vedel, že prvý krát budem meniť svetlo na aute práve dnes? Som, nakoniec platil tú pokutu. Aspoň, že pán policajt sa pobavil na môj účet. Nie že by mi pomohol to vymeniť! Keby som tak mal v tom momente menej stresu a viac odvahy, tak si sadnem na kapotu otvorím manuál a začnem hľadať návod ako vymeniť svetlo. Pravdaže, v kľude u starkej už to bolo jednoduché to svetlo vymeniť. Vrátime sa však ešte na sekundu k ceste predtým. Tri kamióny plne naložené pňamy si to závratne šinuli po rýchlostnej ceste, tak som radšej spomalil. Dokonca odbočili po trase mojej cesty na Kozárovce. Pred mostom ponad Hron, pri Tlmačoch si to zase blikali policajti. Tantokrát sa tam na križovatke skrášlili tri autá navzájom. A ďalšie autíčko si s miernym poškodením tykalo s pánmi policajtmi na križovatke od Tlmačov, doprava Tesco, doľava... netuším kam sa tam ide. Ale je to najkratšia cesta k nemocnici odtiaľ. :)


PS: TEnto článok sa mi vôbec ale vôbec nepáči :)

Žiadne komentáre: