streda 17. septembra 2008

Som Amatéraky Podvodník

Tak ako aj moji priatelia s DArtu :) Asi tak pred dvom , troma hodinkami mi kamarát ukazoval jednu fotku, ako mu každý vraví že na nej vyzerá chudšie. Použil som ako odpoveď frázu: "Fotografia je podvod. (Saudek)" Opätovne so mnou súhlasil.

Áno mám rád fotografiu, a mám rád i lyrickú epiku (naj). Mám teda rád podvod. Ved ako si v prvých minútach tohoto videa (z avc-cvut.cz) vypočujete vravieť Sudeka niečo v zmysle: "Fotografia je najväčší podvod aký bol kedy vymyslený. Okrem poézie samozrejme."

Vzišlo z toho že sme vlastne len amatérsky klamári :) no a niektorí môžu mat zase ceduľku na dverách Profesionálny podvodník. Pred tými par hodinami som tým bol inšpirovaný. Teraz už sa inšpirácia vytratila. Ale aspoň myšlienku som si zapamätal a stihol vložiť do blogu než na nu zabudnem. Ach jaj, to chatovanie , zabíja čas...

BTW EVE info: našiel som si novú korporácie v EVE, enyon sa sťahuje so 0,0 sektoru, kde nie je žiadna Empyer, polícia ani nič :) držte palce.

Žiadne komentáre: