nedeľa 14. septembra 2008

my 5ti a Sex v Prahe

Včera v noci, teda dnes ráno (0:15) sme si ja a moja návšteva kamarátov v Prahe pustili film. Sex v meste, čo na tom, že jedna osoba (Maťko) nám u toho celí čas chrápala.

Sex v meste. Alebo seriál, ktorí som nikdy nevidel, vo filme. Míle, vtipné, príjemné. Zo slabým hodnotením na csfd, ale čo tam po tom. Môj osobný pocit je predsa pre mňa dôležitejší. Je pravda, romantickým HappyEnd mi pokazil záver filmu, ale inak som uspokojený :D . Celkom pútavý začiatok, vtipné pokračovanie, zobrazená sprostosť ľudí keď kvôli "nevere" ničia svoje šťastie, alebo sa nechávajú uniesť pocitmi-bezmyšlienkoviťe a taktiež ničia svoje životné šťastie. Príjemný filmík pre celu spoločnosť, i pre tých náročnejších i tých kučeravých a romantickejších. No a pre sedmospáčov? Kto vie. To že sa s nim večer pobili o perinu si vôbec nepamätá. :)

Žiadne komentáre: