štvrtok 11. septembra 2008

nákupná taška

Zase v Prahe, opäť večer, ale čo je nové? Kamaráti prídu pozrieť do Prahy na víkend. No človek by sa netešil? :)

Tak som ešte zbehol čosi nakúpiť, aby po príchode autobusom o 5:30 (ktorý bude meškať aspoň 15 minút) neboli hladní a mali raňajky. Ako som si už zvykol na nákup si brať ruksak. S tým tu zvyčajne behám všade po meste. A ako obyčajne všetko som zmestil do ruksaku. Nepotreboval som žiadnu ***** tašku ktorá by sa na pol ceste roztrhla. Síce tisíce vianočných stromčekov sa prehrnie nákupnými kvádrami denne. To je len tašiek. Občas je tá taška fajn, aspoň mám v čom vyhadzovať plast. Ale udivuje ma i tá moja vlastná produkcia komunálneho odpadu... Nuž všetko jedlo čo si dne skúpim má svoj obal ktorý zaručuje čistotu. Naozaj? Úsmevné , pravda :)

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Tak taška jooo, a nechcel si ju náhodou foťiť? :D A veď minutu pešo nie je veľa... to môžeš aj rááno :D